Adrian Moreno

Adrian Moreno

doradca zarządów, growth hacker współwłaściciel
Business Masters sp. z o.o.

Pracuję dla sektora B2B, B2G. Studiowałem w Growth Academy w Szwajcarii & Growth Tribe Academy w Holandii. Pracowałem w Szwajcarii, Niemczech, Polsce, Meksyku i Norwegii. Wspieram firmy będące liderami w swoich branżach, takie jak Asseco, Noyen, Subex, Cyberproof, itp. w procesie ekspansji na inne rynki.


Od 2005 roku pasjonuję się strategiami marketingowymi dla sektora muzycznego, topowych marek oraz sektora gastronomicznego. Pracowałem z osobami zaangażowanymi w program “The Voice Mexico” i dogłębnie studiowałem mechanizmy działania restauracji wyróżnionych gwiazdkami Michelin, takich jak: “El Bulli” od Ferrana Adrii, restauracji, która od 5 lat jest najlepszą restauracją na świecie.


Obecnie studiuję “strukturę transakcyjną”, jej mechanizmy i różne formy negocjacji, które pozwoliły gwiezdnym, szybko rozwijającym się startupom szybko zaistnieć na nowych rynkach, aby wdrożyć ją u naszych polskich średnich partnerów. Codziennie studiuję różne tematy, w tym: negocjacje, growth dla B2B & samodyscyplinę.


Moim kluczowym obowiązkiem w Business Masters jest wspieranie polskich firm w procesie Internacjonalizacji, podczas negocjacji z klientami, kontrahentami & partnerami na nowych terytoriach lub w nowych krajach.


Drugim jest rewolucja i przekształcenie zespołów marketingu i sprzedaży w zespoły wzrostu, czyli wprowadzenie do USA modeli wzrostu najszybciej rozwijających się firm, takich jak FB, AirBnB, Dropbox, etc. ( optymalizując: świadomość marki, akwizycję klientów, aktywacje, retencje, przychody czy strategie poleceń) Wynikiem tego jest możliwość dotarcia do nawet wyspecjalizowanych odbiorców czy decydentów i ich przekonwertowania.


Najczęściej docieramy do 200 potencjalnych klientów dziennie, naszym największym osiągnięciem było zarządzanie transakcją dla wzrostu klienta z 300 tys. i przekształcenie jej w 9 mln deal w mniej niż 3 miesiące. Referencje tego klienta mogą być dostarczone na żądanie, podczas omawiania potencjalnego projektu.